ابزار پرسشنامه ای خودارزیابی مدیران پیش دبستانی و مهد کودک
ابزار پرسشنامه ای خودارزیابی مدیران پیش دبستانی و مهد کودک
ابزار پرسشنامه ای خودارزیابی مدیران پیش دبستانی و مهد کودک
فرمت: Word
در زیر بخشی از پرسشنامه پیوست شده است. پرسشنامه کامل را با دانلود فایل پیوستی مشاهده کنید.
آیتم |
عبارت |
1 |
2 | 3 | 4 |
5 |
1 |
از دوره های رشدی کودکان آگاهی دارم و آن ها را در هر جنبه ای از برنامه استفاده می کنم. | |||||
2 |
نیازهای خاص و ویژگی های کودکان در هر مرحله از رشد ( نوزادی، کودکان نو پا، و غیره) را درک میکنم. | |||||
3 |
آگاه هستم نظریههای مهم (مانند نظریههای پیاژه، اریکسون، و ویگوتسکی) می تواند راهنمای فعالیت در کلاس درس باشد. | |||||
4 |
برنامه ویژهای طراحی میکنم تا کودکان با نیازهای ویژه بتوانند در برنامه های آموزشی شرکت کنند. | |||||
5 |
اطمینان دارم که کارکنان در کارگاه های آموزشی شرکت می کنند و آن ها را در برنامه کلاسی استفاده می کنند. | |||||
6 |
از علائم هشدار دهنده سوء استفاده و غفلت از کودکان اطلاع دارم و در صورت اتفاق می دانم که آن ها را به کجا ارجاع بدهم. | |||||
7 |
من به اهداف دوره پیش دبستانی کاملا آگاه هستم. | |||||
8 |
اهداف برنامه پیش از دبستان براساس علایق و نیازهای والدین است. | |||||
9 |
مشاوره با گروه های مختلف، کار من را زایاتر می کند. | |||||
10 |
از تکنیک های حل مسئله موثر کوتاه مدت استفاده می کنم. | |||||
11 |
من برای پیش از دبستان برنامه بلندمدت دارم و همیشه به آن رجوع میکنم. | |||||
12 |
از یک برنامه رسمی آموزشی استفاده می نمایم. | |||||
13 |
من از استراتژی های مدیریت جهت افزایش مشارکت فعال کارکنانم استفاده می کنم. | |||||
14 |
قادر به همیاری کودکان، خانواده، کارکنان و هیئت مشاوران هستم. | |||||
15 |
احساس می کنم نسبت به اصول مصاحبه و استخدام کارکنان آگاهی دارم. | |||||
16 |
یک برنامه مقدماتی آموزشی دارم که کارکنان جدید را به طور کامل آماده میسازد، و انتقال آنها به کلاس درس را آسان مینماید. | |||||
17 |
الگوی جذب نیروی انسانی را طراحی کرده ام که منعکس کننده ظرفیت های ثبت نام در مرکز است و آن را عملی می کنم. | |||||
18 |
از روشهایی استفاده می کنم که باعث نظارت کافی کارکنان، بازخورد موثر، ارزیابی کارکنان و مشاوره مناسب می شود. | |||||
19 |
می توانم انگیزه کار مضاعف را در افراد ایجاد کنم. | |||||
20 | کارکنان با عملکرد بالا را پاداش و تقویت می کنم و کارکنان با عملکرد ضعیف را اخراج می کنم. | |||||
21 |
می توانم بدون تعارف با کارکنان، تضمین برآورد اهداف دوره پیش از دبستان را بخواهم. | |||||
22 |
اعمال و رفتار کارکنان را هنگام برخورد با کارمندان، کودکان و والدین مشاهده می کنم. | |||||
23 |
هر یک از کارکنان من دارای یک نمودار پیشرفت در کارش است. | |||||
24 |
می توانم خبرنامه گرافیکی موثر برای کارکنان و خانواده ها را مهیا کنم. | |||||
25 |
از اطلاعات گسترده، برای تامین بودجه و یا خلاصه داده ها استفاده می کنم. | |||||
26 |
از طریق اینترنت با مفاهیم مربوط به رشد کودک و مراقبت دسترسی دارم و از طریق ایمیل والدین را در جریان رشد کودک قرار می دهم. | |||||
27 |
می دانم که چگونه به اطلاعات موردنیاز برای خرید سخت افزار و نرم افزار دسترسی پیدا کنم. | |||||
28 |
شیوه ای برای آموزش تنظیم نموده ام که با تمام جنبه های رشد هر کودک، متناسب با سن، فرهنگ و سطح رشد هماهنگ است. | |||||
29 |
می دانم که چگونه فضای آموزشی محیط داخلی و خارجی کودک را به شکل مناسب، طراحی کنم. | |||||
30 |
کارکنان ما هر کودک را برای درک نیازهای رشد و نمو آن کودک به درستی ارزیابی می کنند. |
ورود یا ثبـــت نــــام + فعال کردن اکانت VIP
مزایای اشتراک ویژه : دسترسی به آرشیو هزاران مقالات تخصصی، درخواست مقالات فارسی و انگلیسی، مشاوره رایگان، تخفیف ویژه محصولات سایت و ...
حتما بخوانید:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.